.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه ای به مجمع نمایندگان اعلام کرد ؛ + متن کامل
انصراف دکتر هادی ابراهیمی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد.
انصراف دکتر هادی ابراهیمی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری

به گزارش شمال نیوز، پس از مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم به ویژه وزیر کشور، گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن استانداران در کشور تقویت شد، به خصوص در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در محمودآباد که هفته گذشته برگزار شد.

 

مجمع نمایندگان استان مازندران از ۱۲ گزینه مطرح برای تصدی پست استانداری مازندران که در جلسه هفته پیش اعضای مجمع بنا به درخواست وزیر کشور برگزار شده است، به 5 گزینه رسیدند که در این بین سردار مهدی سعادتی نماینده فعلی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، دکتر مجتبی زارعی مسؤول پیشین بسیج اساتید کشور ، دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران ، دکتر عباسعلی نوبخت معاون سابق سازمان جنگل ها و مهندس علیشیری را به عنوان گزینه مد نظر خویش به عنوان استاندار مازندران به وزارت کشور معرفی کردند.

 

 

اماروز یکشنبه هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های مدنظر مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران در پیامی انصراف و کناره‌گیری خود را از تصدی بر کرسی استانداری مازندران اعلام کرد.

 

وی در این پیام گفته است: مطرح شدن دو فرد از یک روستا را به صلاح ندانسته کمااینکه در صحنه‌های دیگر سیاسی به خود اجازه حضور ندادم، به منظور جلوگیری از هرگونه کدورت، تخریب و دودستگی و اختلاف بین طرفین و بهره‌برداری عده‌ای مغرضین و عناصر فرصت‌طلب، با ارجح دانستن آقای زارعی نسبت به خودم با اعتذار فراوان از محضر همه عزیزان به خصوص نمایندگان محترم انصراف و کناره‌گیری خود را اعلام می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 16 شهريور 1400
آقای عزیز!!! شما کاندیدا نبودی که بخواهی به نفع فرد دومی کناره گیری کنی. درست یا غلطططططط شما را به عنوان یک گزینه معرفی کرده بودند. برای جلوگیری از انتصاب یک بابلی، خیلی بچه گانه کنار کشیدی!! واقعاً که!!!
نا شناس 16 شهريور 1400
دکتر مجتبی زارعی استاندار جدید مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.